eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProśba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych › Re: Prośba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych
  • Data: 2005-03-18 21:12:16
    Temat: Re: Prośba o pomoc - zarzut przedawnienia, ochrona danych osobowych
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow> szukaj wiadomości tego autora

    > na podstawie zawartej z nią umowy sprzedaży wierzytelności
    > (nadmienię iż w uimowie kredytu nie znalazłem słowa na temat możliwości
    > odsprzedaży zobowiązania innej firmie)
    > kwota sprzedanego zobowiązania to 1032.08 zł (kapitał) 1364.97 (odsetki)
    > - dnia 18 lutego 2003r zostało do mnie wystosowane pismo o przelewie
    > wierzytelności na firmę XXX

    Hm z tego co wiem nie musiałes miec w umowie zapisanej takiej możliwości (przelewu
    wierzytelności na osobę trzecią) i
    o fakcie takiego przelewu wierzytelności musiałeś zostać tylko poinformowany (co też
    się stało)
    a napewno nie musiałeś wyrażać na to zgody
    Jeśli się mylę to jak to mówią stare górole mea maxima culpa
    Pamiętaj umów należy dotrzymywać, co to ma znaczyć ze z przyczyn od Ciebie
    niezależnych nie spłaciłeś
    zobowiązania?