  • Data: 2006-07-26 22:48:08
    Temat: Re: Prośba o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2d0a.00000230.44c7eec0@newsgate.onet.pl...

    > todo=file&id=WDU19710120116&type=3&name=D9710116.pdf
    >>

    > Dzięki za odpowiedź !
    >
    > Jednakże intuicyjnie wydaje mi się , że nie o to chodzi. Dlaczego ?
    > Otóż tekst podany w linku dotyczy kodeksu postępowania z udziałem kolegiów
    > ds wykroczeń , a takowe już nie istnieją. Ponadto wydaje mi się , że art. 93
    > ma się nijak do przedmiotowej sprawy.

    Tekst jednolity po wielu zmianach poniżej. Po prostu nie popatrzyłem, że daje Ci
    link do tekstu pierwotnego. Później wiele razy go zmieniano.
    Art. 93. § 1. Sąd na posiedzeniu może wydać wyrok nakazowy w sprawach o
    wykroczenia, w których wystarczające jest wymierzenie nagany, grzywny albo kary
    ograniczenia wolności. Sąd orzeka bez udziału stron.

    § 2. Orzekanie w postępowaniu nakazowym może nastąpić, jeżeli okoliczności czynu
    i wina obwinionego nie budzą wątpliwości. Wydając wyrok nakazowy, sąd uznaje za
    ujawnione dowody dołączone do wniosku o ukaranie.

    § 3. Wyrokiem nakazowym można orzec również środek karny.

    § 4. Postępowanie nakazowe jest niedopuszczalne, jeżeli zachodzą okoliczności
    określone w art. 21 § 1.