  • Data: 2008-06-12 16:27:28
    Temat: Re: Prośba do użytkowników grupy o linki do materiałów:)
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Slicznie Panu dziekuje :)

    I jeszcze nurtujące mnie zagadnienia

    Wyszperalem na google, że założenie takiej sprawy kosztuje 1000zl czy
    orientuje się Pan może czy w tym jest już cena za biegłego geodete?
    Gdyż druga strona w ogóle z geodetą nie chce rozmawiać o żadnych
    podziałach i na pewno będzie musiał być powołany geodeta z sądu, który
    zaproponuje możliwości podziału terenu
    - czy za to też muszę dodatkowo płacić? I czy będę mógł się jakoś
    starać o zwrot połowy kosztów bo przecież dzielimy to na dwie osoby w
    dodatku nie z mojej winy czy z mojego "widzi mi się" tylko dlatego, że
    druga strona nie szanuje zupełnie cudzej pracy.

    I ostatnie ważne pytanie czy mogę wybrać miejscowość , w którym sądzie
    złożyć wniosek? Teren jest na wsi ja pracuje w miejscowości oddalonej
    o 40 km od niej a sąd właściwy to znaczy sąd w miejscowości gdzie są
    przechowywane księgi wieczyste dla tego rejonu to miejscowość w drugim
    kierunku oddalona o 35 km i nie ukrywam, że wolałbym wybrać pierwszą
    opcje gdyż tutaj jestem codziennie i nie utrudni mi to za wiele życia
    w przypadku konieczności stawiania się na rozprawach.

    Jeszcze raz serdecznie dziękuje za wniosek i z góry dziękuje za
    informacje o ile Pan takie posiadam na nurtujące mnie kwestie, które
    opisałem wyżej :)

    Jan.