  • Data: 2014-03-11 15:05:02
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hikikomorisan wrote:
    > tak czy siak, ja bym chcial, aby jak juz bedzie przepis o monitoringu,
    > to taki, zeby nielegalne w Polsce bylo uzywanie Google Glass i
    > podobnych wynalazkow w miejscach publicznych, poczynajac od parku,
    > chodnika, drogi, przez sklepy, bary, restauracje, kina, teatry...

    drogi trollu...

    równei dobrze mógłbyś sugerowac zakaz posiadania aparatów fotograficznych i
    kamer oraz komórek.

    posiadanie google glass nie oznacza wcale, że ich posiadacz będzie non stop
    wszystko co zobaczy transmitował na jutube czy fejsa. to jego wola.

    publikacja zaś twojego wizerunku jest chroniona dostatecznie mocno
    obowiązującym obecnie prawem.

    dodajmy że na drodze postępowania cywilnego możesz wnosić dowolne pozwy
    jeśłi tylko masz na to czas i pieniądze.