eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jej › Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84
    .MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder3.cambriumus
    enet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 28 Jan 2011 11:43:35 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101223
    Lightning/1.0b3pre Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    References: <2...@n...onet.pl> <ihsjob$1gi$1@news.onet.pl>
    <4d41d591$0$2461$65785112@news.neostrada.pl> <ihu1vv$9rr$1@news.onet.pl>
    <4d429aca$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> <ihu65h$pjl$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ihu65h$pjl$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4d429dd7$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.252.22
    X-Trace: 1296211415 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2439 83.9.252.22:42392
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667129
    [ ukryj nagłówki ]

    (28.01.2011 11:35), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 28.01.2011 11:30, mvoicem pisze:
    >> (28.01.2011 10:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >>> W dniu 27.01.2011 21:29, mvoicem pisze:
    >>>>> Ja bym napisał pismo, że dnia takiego i takiego ... stałeś 10 minut, w
    >>>>> info cię olali (jak znasz to imie) i do centrali. W związku z tym proszę
    >>>>> o przelanie na konto ....
    >>> Uważaj, że się przejmą....
    >> [...]
    >>> Pojedynczy klient tak
    >>> naprawdę ma dla nich zerowe znaczenie
    >>
    >> Przejmą się albo nie, warto to ustalić :).
    >
    > No to ci mówię, że się nie przejmą. To w ogóle przecież nie jest żywa
    > osoba, tylko osoba prawna. Osoba prawna nie ma uczuć, po prostu system
    > przemieli twoje skargi.
    >

    Czasami się przejmują. Oczywiście nie osoba prawna, tylko ktoś dla niej
    pracujący, ale czasem przeproszą, czasem przeproszą i powiedzą że to się
    więcej nie powtórzy, czasem to co wcześniej + to się rzeczywiście więcej
    nie powtarza (za to obsługa sklepu patrzy na ciebie bykiem), a czasem
    nawet jakiegoś gifta wyślą.

    Mogą się zachować rozmaicie.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1