eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPromocja w markecie i brak przestrzegania jejRe: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
  • Data: 2011-01-28 11:22:33
    Temat: Re: Promocja w markecie i brak przestrzegania jej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28-01-2011 12:17, jureq pisze:
    > Dnia Fri, 28 Jan 2011 10:35:39 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    >
    >> A takie limitowanie jest zgodne z prawem?
    >
    > Są różne interpretacje Kodeksu wykroczeń
    >
    > Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    > detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed
    > nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej
    > przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

    Teraz pytanie, co to jest "uzasadniona przyczyna"?

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1