    From: "To.Ja" <t...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Projekt ustawy o zakazie fotografowania
    Date: Sun, 30 Apr 2023 16:25:31 +0200

    J.F w
    <news:5qtrrkud98w$.wgaycvcrqp13$.dlg@40tude.net>:
    > Niby dotyczą wszystkich, tylko jak masz rozporządzenie
    > "Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz
    > urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na
    > drogach."
    > a nie jestes projektantem czy wykonawcą dróg lub znaków,
    > to po co ci takie?

    Jedziesz i widzisz D-42, następnie widzisz E-18a i E-17a, ale przejeżdżasz
    50 metrów i *nie widzisz* D-42...

    > Owszem, czasem sie moze ta wiedza przydac, tylko jeszcze trzeba trafic
    > na odpowiedniego sędziego.

    Dlaczego policjantów w białych czapkach uważasz za idiotów?

    Przykład, który tu wielokrotnie opisywałem:

    Droga 801, godziny poranne, lata temu, ale widzę, że ciągle nic nie zostało
    zrobione w temacie...

    Początek: https://goo.gl/maps/wS7NoaETC359ecQi9

    środek: https://goo.gl/maps/ex2CyXtYcMyAmB3K7

    Koniec, tam gdzie stali i łapali: https://goo.gl/maps/RZ3krKM5YWnUU7b16

    I rozmowa (z grubsza bo to dawno było):
    "dzień dobry, komenda xxx, sierżant zzz, kontrola z powodu przekroczenia
    prędkości o 22 km/h, dozwolone 50, a zmierzona z odległości fff metrów przed
    qq sekundami to 72 km/h, poproszę PJ, OC DR" (tak wtedy trzeba było wozić)

    Dostał, popatrzył, popytał i:

    "W związku z... nakładam mandat... sprawa zostanie skierowana..."

    _Nie przyjmuję_

    "Sprawa zostanie skierowana... Poproszę powód odmowy"

    _Nie ma problemu, choć :D, ale chcę oszczędzić czas, zarówno sobie jak i
    panu i sędziemu... Nie jestem w obszarze zabudowany, wg obowiązującego
    prawa, i to, że jechałem 72 to tylko dlatego, że akurat jadłem kanapkę, bo
    mogłem jechać 90

    Teraz zgadnij jak zareagowali, i dlaczego byłem jeszcze kilka razy
    "haltowany" i za każdym razem było podobnie

    --
    Tomasz