  • Data: 2005-08-25 14:28:14
    Temat: Re: Programy z gazet
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    \
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w >

    zle mnie zrozumiales, nie pochwalam tego i nalezy te osoby sciagac
    > cywilnie, chodzi o samo pojecie piractwa kopmuterowego, istnieje juz od
    > dlugiego czasu w polsce, odkad piraci sprzedaja programy na zielonych
    > plytkach
    > i zawsze znaczylo to samo, teraz ludzi szastaja tym pojeciem podobnie
    > jak ze slowem "pedofil".

    Przemek , ale piractwo komputerowe takie z targowiska i takie domowe to
    takie samo piractwo .
    Nie ma znaczenia czy kradziezy dokonuje " zawodowiec " czy " amator" .

    Naruszenie zasad licencji jest piractwem , uzywanie nielegalnego
    oprogramowania ( bez licencji lub innych praw do uzytkowania ) jest
    piractwem .
    Idac dalej , nie trzeba miec czarnej przepaski na oku i hak zamiast dloni
    zeby byc piratem .

    Jacek