  • Data: 2005-08-26 22:54:56
    Temat: Re: Programy z gazet
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    gogo <g...@i...pl> niebacznie popelnil
    news:demhmb$4lg$2@atlantis.news.tpi.pl:

    > Art. 117. 1. (Prawo Autorskie) Kto bez uprawnienia
    Bez zgody właściciela praw autorskich?

    > albo wbrew jego warunkom
    Przekraczając/łamiąc postanowienia umowy?

    > w celu rozpowszechnienia utrwala lub zwielokrotnia
    Define: rozpowszechnia
    Czy mój drugi system komputerowy, na tym samym biurku, tylko obok, to
    już rozpowszechnianie? A jak zapiszę dwa razy w notesie/pamiętniki
    zdanie lżace grupy wyznaniowe, narodowościowe, orientacje seksualne
    to już rozpowszechniam te treści?

    > Art. 116. 1. (P.A) Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom
    > rozpowszechnia cudzy utwór w wersji oryginalnej albo w postaci
    > opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub
    > nadanie, Podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    > pozbawienia wolności do lat 2.
    Uwagi i pytania z prośbą o wyjaśnienie: rozpowszechnianie.
    Oba wskazane przez Ciebie źródła:
    Jeżeli
    [(brak zgody) lub (przekroczenie udzielonej zgody)] i
    [(w celu rozpowszechniania kopiowanie) lub (rozpowszechnianie)]
    to (kara).

    --
    pozdro
    poreba