  • Data: 2007-10-24 05:57:45
    Temat: Re: [Programowanie C#] Podobienstwo programu a legalnosc
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Verkomp napisał(a):

    > Nie korzystam w zadnym stopniu ze zrodel tamtego programu ... mam tylko
    > zainstalowany program `exe` ....
    > Calosc podobienstwa wynika w sumie z tego ze to program bazodanowy do
    > konkretnych wnioskow (cos jak np. do pit`ow .. one zawsze sa podobne)
    > Po prostu wszedzie trzeba wpisac podobne dane bo tego wymaga drukowany
    > formularz / wniosek / umowa etc.
    >
    > Podobienstwo mojego do innego softu ogranicza sie wlasnie do tej ze tak
    > powiem kolejnosci wprowadzania danych bo przeciez takie cos jak pobieranie
    > danych
> [...]

    jak zerzniesz wyglad a jest on unikalny (tzn nie jakis standard typu nie
    podrasowane kontrolki bazodanowe z bcb czy delphi) to naruszysz prawo
    autorskie.
    Co do kolejnosci wprowadzania itd poza tym ze bedziesz swinia to bedzie ok

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...