eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram nie daje się zainstalowaRe: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia stanu konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Sun, 20 Jan 2002 10:41:08 +0100
    Organization: University of Mining & Metallurgy
    Lines: 27
    Message-ID: <a2e3af$90v$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    References: <a29b52$inr$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <a2c01q$dp3$1@news.tpi.pl> <a2e0p3$41n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1011519631 9247 149.156.105.134 (20 Jan 2002 09:40:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2002 09:40:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81240
    [ ukryj nagłówki ]


    "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> wrote in message
    news:a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl...
    > No i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie, czy w opisanej sytuacji
    > nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w
    systemie,
    > do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -
    > sprzedawcy czy producenta ?
    > Jak widać sytuacja nie jest z punktu widzenia prawa prosta - jeśli
    traktować
    > program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w przypadku
    > uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku
    > płytka jest dobra (bo na innym komputerze program się zainstalował bez
    > problemu), co więc dalej robić ? Czy nikt naprawdę nie odpowiada za
    > prawidłową instalację programu ?

    tak do konca, to nie wiadomo czy jednak nie plytka.
    Teoretycznie jest mozliwe, ze instalator (program instalujacy),
    wybiera pliki w zaleznosci od systemu.

    Radzilbym przegladnac plytke "exploratorem" i sprawdzic czy w jakims pliku
    nie ma adresu
    "pomocy technicznej", moze to bedzie najprostszy sposob rowiazanai problemu.

    Boguslaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1