    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program PayBack a prawa konsumenta
    Date: Thu, 3 Aug 2006 22:00:24 +0200

    On Thu, 3 Aug 2006, Marcin Lubojański wrote:

    > Powołując się na niezgodność towaru z umową koszty przesyłki powinien ponieść
    > (zwrócić)

    BACZNOŚĆ!

    > sprzedawca.

    Spocznij!
    :)

    Pytam gdzie widzisz sprzedawcę jeśli pytający pisze: "otrzymałem
    nagrodę"?

    Znaczy *nie kupił* tylko został obdarowany?
    Jak zapłacił 1 zł (plus VAT ;)) to co innego.
    Jak "dostał" - to dla prawa cywilnego czy podatku dochodowego to
    przecież nie jest "sprzedaż" (a dla podatku VAT tylko "czynność
    zrównana ze sprzedażą", też sprzedażą nie jest)

    pozdrowienia, Gotfryd