  • Data: 2010-06-27 09:41:02
    Temat: Re: Producent oszukuje na ilości?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i071lr$6n3$1@news.onet.pl...

    > No i wlasnie - nauka kosztuje.
    > Zupelnie nie rozumiem o co masz pretensje.
    > Przeciez co innego, gdyby to 22,5 nie bylo napisane na opakowaniu, tylko
    > pisalo np. "kostka masla", wtedy byloby to oszustwo. A tak, to oszustwa
    > naprawde nie ma uwierz mi.

    Wierzę :-)
    Nie tylko wierzę, ale też sam o tym wiem, bez udowadniania mi.

    Oszustwo jest czymś nielegalnym, prawda? Więc "legalne robienia w
    wała" jest legalne. Jest nie fair, ale jest legalne. Więc chyba
    wątek na grupie o prawie jest niewłaściwy, skoro nie zajmujemy się
    tu dobrymi obyczajami.

    Chciałem przyczepić się głównie do tego kodu kreskowego. Ale skoro
    kody mogą być identyczne dla różnych towarów, to też jest OK.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]