  • Data: 2010-06-27 09:25:52
    Temat: Re: Producent oszukuje na ilości?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i071lr$6n3$1@news.onet.pl...

    > Może jesteś na tyle młody, albo masz bardzo słabą pamięć, że nie
    > wiesz, że jeszcze nie tak dawno ludzie mieli mniej pieniędzy, więc
    > liczyli każdy grosz i byli bardziej uczciwi. Potem pokazali się
    > tacy, co oferowali towar w okazyjnej cenie. Jednak ilość okazywała
    > się, po dokładnym przyjrzeniu się, mniej okazyjna. Właśnie - po
    > dokładnym przyjrzeniu się. Teraz już wiemy, nauczeni przez
    > cwaniaczków, że okazjom należy się przypatrywać w szczególności i
    > obracać towar na wszystkie strony. A i nie tylko okazje dają

    No i wlasnie - nauka kosztuje.
    Zupelnie nie rozumiem o co masz pretensje.
    Przeciez co innego, gdyby to 22,5 nie bylo napisane na opakowaniu, tylko
    pisalo np. "kostka masla", wtedy byloby to oszustwo. A tak, to oszustwa
    naprawde nie ma uwierz mi. Twoim zdaniem byloby w porzadku, gdyby sprzedawca
    dokladnie informowal nabywce:

    "Prosze Pana, w tym masle jest o 25 gramow mniej masla niz w dotychczas
    sprzedawanych kostkach. Tak wiec - i tu wyjmuje kalkulator - nasza oferta
    wcale nie jest lepsza, a nawet cena za kilogram wychodzi ciut drozej niz w
    pobliskim sklepie - i tu pokazuje na sklep".

    Wtedy by wszystko bylo OK i w zgodzie z wolnym rynkiem, tak?

    Pozdrawiam
    SDD