  • Data: 2005-06-07 14:41:28
    Temat: Re: Proces z TPSA ? Dosc dlugie ale ciekawe
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I rece opadaja ... Poradzcie co robic. Prawnik i do sadu ? Ale to potrwa
    > lata a
    > budowa w juz toku (plot jeszcze nie ale ma sie zaczac za 2 miesiace)!

    heh, tez mam chodnik, kawalek trawy i plot... trawnik moj, sam sobie musze
    go kosic, sam sobie sprzatac, jak ktos rzuci papierek ja go podniose, czy
    kabel ktory jest na mojej ziemi tez moge sobie beszczelnie odciac i wywalic?

    a tpsa ma to w dupie, jakby za malo kasy jeszcze sciagali za internet, jakby
    nie bylo ich stac, zeby ten kabel przesunac gdzies...

    mysle, ze po prostu niech rodzice sie budaja, w koncu robia wszystko zgodnie
    z prawem, a jak przyjdzie telekomunikacja to nie wpuszczac na teren posesji
    i kropka

    polska po prostu