    From: "Michał Wilk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Date: Thu, 10 Nov 2005 13:44:40 +0100

    > Wtedy mozna ich za te decyzje dobrze wynagaradzac.
    > I bedziemy miec jako-taka pewnosc ze za te decyzje nie beda sie brali
    > ludzie z przypadku, a tacy ktorzy na prawde wiedza co robia.

    Uwierz, ze mozna miec ogromna wiedze np. w dziedzinie prawa podatkowego i
    podjac zla decyzje, bo akurat inny poglad na dana sprawe ma swiezo upieczony
    urzednik w Ministerstwie Finansow od pisania interpretacji. Gdybym mial
    pracowac w administracji i podejmowac decyzje, ktorej konsekwencja mialaby
    byc egzekucja kilku mln zl z mojego majatku, to wolalbym rzucic to w cholere
    (piszesz o dobrym wynagradzaniu, ale przy budzecie w ktorym 1/2 wydatkow
    publicznych to wydatki socjalne nigdy nie osiagniesz efektu, polegajacego na
    tym, ze urzednik bedzie zarabial na tyle duzo, ze nie bedzie bal sie
    podejmowania ryzykownych decyzji).

    Pozdrawiam,
    Michal