  • Data: 2005-11-10 06:28:34
    Temat: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: Robi <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):

    > A jak z niego sciagnac? Z tej nedznej panstwowej pensyjki? Przy takiej
    > odpowiedzialnosci jezeli jest pensja 2000 brutto, to niech sie nie dziwia
    > ludzie, ze urzednik jest zlodziejem. Za takie pieniadze tylko zlodziei mozna
    > dostac. Dopoki ktos nie zrozumie, ze panstwo powinno byc najlepszym
    > pracodawca - i najlepszym zarzadca kadr w kraju... to nadal bedzie "polskie
    > pieklo".

    Polakom trudno wpaść na pomysł, które skutecznie zastosowały inne kraje,
    by zwiększyć odpowiedzialność sędziów i prokuratorów, zlikwidować
    korupcję, zwiększyć wydajność i przyciągnąć do zawodu najlepszych
    prawników. Tym pomysłem jest zwiększenie wynagrodzenia. Lecz na ten
    pomysł Polacy od razu reagują alergicznie - "polskie piekiełko".
    W Kanadzie sędziom zwiększono wynagrodzenia z 80 tys do 200 tys. dol.
    kan. rocznie. I nie ma korupcji, afer itd. Dlaczego ? Bo sędziom się Nie
    Opłaca brać łapówek lub "wywijać numery". A za dobrą pensję to i do
    pracy warto się przyłożyć, a nie myśleć, od pękam swoje i założę
    kancelarię i będę zgarniać 10 razy tyle.

    Pzdr.