  • Data: 2010-06-27 13:59:07
    Temat: Re: Problemy ze spadkiem :(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jan wrote:

    > Może się coś zmieniło, ale ostatnio sądy w sprawie nabycia spadku
    > wydawały orzeczenia w formie postanowienia o nabyciu spadku. Poza tym
    > można przed notariuszem sporządzić akt poświadczenia dziedziczenia, ale
    > o tym nie mówiliśmy, choć i przed sądem i przed notariuszem możesz
    > spadek przyjąć (na dwa sposoby), albo odrzucić.

    sady nadal wydaja orzeczenia w formie postanowienia.
    z tym, ze to ma sie nijak do oswiadczenia skladanego przez spadkobierce
    o przyjeciu badz nie jest spadku.
    to jest oswiadczenie, a nie postanowienie/orzeczenie/cokolwiekinnego sądu.
    to nie są postanawia czy dany delikwent spadek przyjmuje czy nie, tylko
    dany delikwent takie oświadczenie składa. Rownie dorze jak pamietam moze
    to zrobic przed notariuszem i wowczas sadowi nic do tego. tak samo jak
    sadowie moze byc nic do tego, bo calosc sprawy mozna zalatwic u notariusza.