  • Data: 2004-10-12 18:50:09
    Temat: Re: Problemy z usluga
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckg3p9$coe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy moge goscia zdyscyplionwac ?
    > Czy nie kwalifikuje sie tutaj kontrola skarbowa (brak rachunku) ?

    Nie tyle kontrola skarbowa, co powiadomienie organów ścigania o popełnieniu
    przestępstwa. Po pierwsze wykroczenia polegającego na tym, ze nierzetelnie
    wystawił Ci rachunek, bowiem zapłaciłeś 3.600 zł, a nie 250 zł. Po drugie,
    jeśli zdołasz dowieść, że żądałeś wystawienia rachunku również na
    instalację, a on odmówił, to będzie to zarzut przestępstwa, bowiem odmowa
    wystawienia faktury jest przestępstwem bez względu na kwotę. Jak poszukasz
    na grupie, to jakiś rok temu wywodziłem, z jakiego powodu akurat w tej
    sytuacji kwota nie ma znaczenia. Jak się wysilił bym, to bym znalazł nawet
    wyrok w tej sprawie. Prawomocny, ale sądu rejonowego, więc powoływać się
    raczej nie można na to. jest to jedynie potwierdzenie mojego toku
    rozumowania.