  • Data: 2005-05-16 01:00:01
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > na odsetkach. Podsumowując, myślę że jesteś pieniaczem chcąc mieszać w
    > to UOKiK i osobiście nie popieram Twoich roszczeń.

    :))

    Ja bym mimo wszystko uderzyl do operatora, z oficjalnym pisemkiem
    i z prosba o ulge - powiedzmy 10% abonamentu za zaniedbania dzialu
    rozliczeniowo-ksiegowego.

    Bieganie do UOKiK nie ma sensu wiekszego, nie dosc ze tam sie
    popatrza dziwnie, to i operator sie usmiechnie tylko.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com