eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    From: maxknowledge <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Thu, 7 Oct 2010 13:22:49 -0700 (PDT)

    On 7 Paź, 15:23, Mark <t...@a...w.pl> wrote:
    > Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:43:01 -0700 (PDT), maxknowledge napisał(a):

    > Pytanie podstawowe: Czy rzeczywiscie sprawdzales jakie sa mozliwosci
    > chipsetu tego laptopa, bo od tego zalezy rodzaj uzytych pamieci? Sprawdzales
    > na stronie Acera? Bo ja widze ze seria 7540 ma pamieci DDR2.
    > DDR3 tez ma.. ALE JEST TO PAMIEC KARTY GRAFICZNEJ. Moze zwyczajnie sie ktos
    > walnal w opisie - w specyfikacji technicznej Acera pamiec komputera jest
    > zaraz po pamieci karty graficznej. I usilujesz bic piane o cos co nie
    > istnieje.

    Kombinujesz, w radeonie serii 56 2gb ddr3?

    > Moze trzeba bylo sprawdzic przed zakupem? Ludzie wydaja tysiace zlotych,
    > *wydaje* im sie ze sie znaja, bo "potrafia" odroznic pamieci DDR2 od DDR3, a
    > tak naprawde wiedza ze dzwoni ale juz nie w ktorym kosciele. Jakbys
    > sprawdzil na stronie producenta co dana seria Aspire oferuje, to nie dalbys
    > sobie takich kitow wcisnac, skoro az tak ci zalezy na tych DDR3

    Sprawdzałem i upewniłem się u sprzedawcy. Brałem system na linuksie
    Linpus i nie miałem jak zweryfikować na miejscu kości Uwierzyłem tak
    samo, jak widzę pączki z różą w cukierni. Jak kupujesz pączka z różą
    to jak sprawdzisz, że faktycznie tam jest jak tylko przez zjedzenie?

    Temat zamknięty. Laptop zwrócony, po katuszach...ale odzyskałem
    pieniądze. Trzeba się tylko zaangażować i nie honorować regulaminu
    sklepu. Żaden sklep w Polsce nie stanowi prawa - jak ktoś określił
    dupochronem. Należy wykorzystać wszystkie wady porduktu i gotowe.