    From: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Date: Mon, 5 Aug 2002 18:53:43 +0200

    > Jak widzisz ja nie jestem az taka leniwa i Twoje glupoty mimo ich strasznej
    > plycizny jednak cytuję:-)) Myślę, ze raczej Twoja niechęć do polemizowania
    > ze mną bierze się stąd ze doszliśmy do punktu, gdzie musialbyś przyznac mi
    > rację, a na to Cię po prostu nie stać.
    Coż to DUUUŻa sztuka ;)

    > Najwyrażniej problem szewskich poniedziałków znasz z autopsji. Ja nie bardzo
    > rozumiem czemu mialabym miec dziś kaca:-)) Lubisz popić w taki upał? Toż to
    > niezdrowe:-))
    Ehhh tam ...

    > wspolnego
    >
    > Tak, masz rację. Kupiłam u nich pralkę z której jestem zadowolona i Geant
    > mam 4 km od domu. To chyba bliskie związki:-))

    Zbadamy to, zbadamy ...

    > Nie czytasz wlasnych postów?:-) To by tlumaczylo ich hmm, niski poziom
    > merytoryczny:-))
    Brawo, trafna uwaga

    > Uwielbiam pieniaczy. Sa tacy rozkoszni. Gdy tracą grunt pod nogami
    > przechodzą do inwektyw:-)))Nie doczekalismy się zacytowania umowy, o którą
    > prosilam ja i posrednio p. Bogusław, nasz pieniacz nie raczyl obejrzeć
    > dostarczonego towaru więc nie wie co mu dostarczono, nie ma racji i nie
    > potrafi się do tego przyznać. Na dodatek odrobinkę na bakier z kulturą -
    > zwracając się do kogos piszemy zaimki zaczynajac od duzej literki:-))
    A ja pieniaczy nie lubie i szybko Ich ;) 'topie' we własnej pianie ...

    > Gwarantuję Ci, ze nie Ty jeden:-))
    Ja się może i ubawiłem ale raczej nieco poirytowałem ...
    No cóż trzeba mi dystansu więcej :)

    > HaNkA UbAWiOnA

    Z podrawieniami, Tomek

    PS Ja proponuje EOF i przenieść się na grupe pl.soc.jak.mi.zle lub
    pl.sci.wszycy.chca.mi.zrobic.na.zlosc itp