  • Data: 2004-05-21 17:23:41
    Temat: Re: Problem z wycena wartosci pojazdu - zanizenie - PZU
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 May 2004 18:29:11 +0200, na pl.soc.prawo, Przemek napisał(a):

    > Mam pytanie, czy złożyłeś pozew do sądu czy tylko im tym zagroziłeś bo mam
    > podobny problem. I czy korzystałeś z pomocy prawników czy też sam walczyłeś
    > o swoje.

    Pierwsze ich zawiadomilem ze zloze pozew, ale ze nie bylo przez miesiac
    zadnej reakcji - zlozylem pozew.
    Co ciekawe - nawet nie napisali odpowiedzi na pozew tylko dopiero dwa dni
    przed wyznaczona rozprawa zadzwonil do mnie ich radca prawny.Najpierw
    probowal mnie wybadac czy mam adwokata, jak mu powiedzialem, ze to nie jego
    sprawa to zaczal mnie straszyc pewna przegrana. Wtedy powiedzialem mu, ze
    nie mamy o czym rozmawiac - spotkamy sie w sadzie.
    Na drugo dzien zadzwonil i zaproponowal ugode. Poniewaz chcieli jeszcze
    sporo "zaoszczedzic" nie zgodzilem sie na taka ugode. Ugoda zostala zawarta
    dopiero przed sadem - na moich warunkach.
    Nie korzystalem z prawnikow ( uznalem ze przepisy sa oczywiste.

    --
    Mieczysław
    ----