  • Data: 2005-03-07 21:39:32
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert Tomasik [Mon, 7 Mar 2005 21:41:58 +0100]:

    > Jeśli jesteś pewna, że ktoś sfałszował Twoje podpisy
    > na tych dokumentach

    Pewnie ze jestem, jeszcze swoj wlasny podpis poznaje.

    > Podpis sfałszować mogło kilka osób. Być może kontrolerzy
    > pomiędzy sobą się wymieniają "wynikami". Być może faktycznie,
    > tak jak podejrzewasz, zrobił to ktoś w tej firmie windykacyjnej.
    > Być może również ktoś z Twoich znajomych się zabawił i podał
    > kontrolerowi Twoje dane, a tamten nie potwierdził tych
    > danych, tylko uwierzył na piękne oczy.
    > Nie zginęły Ci dokumenty? Jakaś legitymacja szkolna
    > / studencka na przykład?

    Nie, nic mi nie ginelo, to bylo pierwsze co solidnie
    przy tej okazji przemyslalam. Ja mam w ogole paranoje
    na punkcie dokumentow i zostawiania ich gdziekolwiek
    nawet w postaci ksero.

    Ale dalej mnie dziwi, ze ten numer odstawia sie dopiero
    jakby nie bylo po ponad trzech latach. To nie ma zadnych
    terminow waznosci? Nastepny sprzed 7 lat mi przyjdzie bo
    pewnie nie bede pamietac co robilam 7 lat temu 14 marca
    o 15.23?... Bo tak mi sie cos wydaje, ze jesli to oni sie
    brzydko bawia, to wlasnie na skleroze licza. Hm?

    Kira