    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z windykatorami
    Date: Mon, 07 Mar 2005 22:28:40 +0100

    Re to: Przemek R... [Mon, 7 Mar 2005 21:46:12 +0100]:

    > po pierwsze zglos przestepstwo tak jak ktos wspomnial,
    > musieli twoj podpis podrobic, i na pewno
    > biegly to wykaze.

    Tez sadze ze z tym akurat nie powinno byc problemu. Swoich
    podpisow do porownania mam multum, na fakturach chocby czy
    innych oficjalnych, tak ze materialu do porownania moge mu
    zarzucic u-hu-hu.

    > powiedz mu ze idziesz zglosic przestepstwo (sfalszowanie
    > podpisu, oszustwo) i napisz co CI odpowiedzial.

    W zasadzie to zastanawiam sie po tych Waszych wypowiedziach
    czy mu to mowic, czy raczej siurpryze zrobic. Sadze, ze bez
    problemu udaloby mi sie wyciagnac od nich ksero tego swistka
    ktory rzekomo podpisalam. Bedzie to jakis dowod na wypadek
    gdyby im ten papier "zaginal"?

    > beda miec kisiel w gaciach jak ten ich "mandacik" pojdzie
    > do ekspertyzy grafologicznej. nie popuszczaj im,

    Nie mam najmniejszego zamiaru. Akurat niedawno pozbylam sie
    firmy, mam duzo wolnego czasu, moge sie bawic...

    Kira