    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
    Date: Tue, 22 May 2012 19:57:24 +0200

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
    > m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
    > się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku telefonach
    > do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w kwietniu
    > napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. Usługa
    > została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu od próby
    > aktywacji
    >
    > Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi
> [...]

    Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się
    uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez bym
    przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za straty
    spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale czemu
    uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to tego już
    nie wiem.