eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy? › Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
  • Data: 2012-05-22 21:39:23
    Temat: Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-05-22 19:57, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam
    >>
    >> W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
    >> m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
    >> się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku
    >> telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w
    >> kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź.
    >> Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu
    >> od próby aktywacji
    >>
    >> Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia
    >> usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie)
    >> może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile
    >> twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.
    >
    > Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się
    > uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez
    > bym przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za
    > straty spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale
    > czemu uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to
    > tego już nie wiem.


    Pismo o treści:

    W drugiej połowie marca próbowałem aktywować pakiet 100 SMSów/MMSów na
    każdy cykl rozliczeniowy w umowie terminowej na 6 miesięcy za pomocą
    MIBOA. Niestety usługa nie została uruchomiona do dnia dzisiejszego. Po
    rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego kontaktowałem się kilkukrotnie
    w tej sprawie z Biurem Obsługi. Raz zapewniono mnie, że usługa zaraz
    zostanie uruchomiona, kolejny raz, że sprawa została zgłoszona do działu
    technicznego i wtedy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację, która nie
    została przyjęta. Zadzwoniłem po raz kolejny kilka dni temu. Okazało
    się, że usługa nie została uruchomiona, w zamian zaproponowano mi
    jednorazowy pakiet 40 minut wymienny na 160 smsów. Również podczas tej
    rozmowy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację. Dziś okazało się, że
    również ten pakiet nie został uruchomiony a reklamacja nie została przyjęta.
    W związku z brakiem możliwości uruchomienia zamawianej przeze mnie
    usługi przez okres miesiąca, oraz opieszałością konsulatów chcę
    wypowiedzieć umowę z winy Operatora z zachowaniem numeru.

    zostało wysłane przed uruchomieniem usługi. Dopiero po tym usługa
    została uruchomiona. W piśmie wyraźnie zawarta jest moja wola
    wypowiedzenia. Niestety otrzymałem odpowiedź iż niema możliwości
    wypowiedzenia umowy z winy operatora

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1