  • Data: 2012-05-22 15:35:21
    Temat: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
    m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
    się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku
    telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w
    kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź.
    Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu od
    próby aktywacji

    Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi
    dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być
    podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile twierdzi że
    nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.

    Pozdr.
    Skorupa