    From: "To///ek" <fomicz(bezsmieci)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z sasiadem, ocieplenie sciany
    Date: Mon, 6 Oct 2003 09:44:43 +0200

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał kiedyś:
    | Sądzę na podstawie Twoje opisu, że zgodzeni z planem zabudowy terenu
    | domy tam mają być budowane w tzw. szeregówce.[ciach]
    Moja wlasnosc: budynek z lat 60-tych zbudowany na calej dzialce
    Jego wlasnosc: garaz przylegajacy do mojej dzialki + teren za garazem

    | Ja bym spróbował ustalić z sąsiadem, kiedy on zamierza tam coś
    | budować. [ciach]
    Nie sadze aby kiedykolwiek i cokolwiek chcial budowac.
    Nie bylo zadnej rozmowy, na pytanie odpowiedzial bez chwili namyslu, ze
    on absolutnie sie nie zgodzi.
    Dzis bedzie pytany o zgode na wyremontowanie elewacji.

    | Jeśli i to nie pomoże [ciach]
    Nie az tak zdesperowany nie jestem. Najwyzej remont elewacji zrobi sie z
    wysiegnika lub jakos tak podobnie :( tylko szkoda kasy, ktora na to
    pojdzie.

    --
    To///ek
    Kappa 2.0 20V LPI P.M.S