  • Data: 2007-05-25 08:00:25
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem AC
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > a oni maja placic gotowka to niech placa za wymiane wszystkich czterech.

    Chyba nie zrozumiałes mojej aluzji na końcu mojego poprzedniego postu.
    Spróbuje inaczej: ubezpieczalnia ma zlikwidować szkodę. Czyli wypłacić Ci
    tyle, żebyś się poczuł, że szkoda jest zlikwodowana. Natomiast bronią się -
    i słusznie - przed cwaniaczkami, którzy chcą zgarnąć kasę kilkakrotnie
    większą niż poniesiony koszt. I Ty takim cwaniaczkiem jesteś. Szkodę
    zlikwidowałeś za kwotę daną Ci w gotówce (bo juz nic nie trzeba zdaje się
    naprawiać w Twoim aucie). Czyli ubezpieczyciel dobrze to obliczył, bo dana
    przez nich kwota wystarczyła nawet na drugie drzwi. A skoro nie czujesz się
    usatysfakcjonowany, to mogłeś jechać do ASO, wymienić wszystkie zamki i też
    by ci zapłacili. Tylko musisz przedstawić faktury i stare zamki na dowód, że
    nie przepiłeś pieniędzy.

    Jedyny błąd, jaki zrobili, to, że nie uwzględnili Twojej prośby o wycenę
    bezgotówkową.

    --
    Lukasz