  • Data: 2005-05-09 20:03:05
    Temat: Re: Problem z odszkodowaniem TRYG
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d5o5sf$hrj$1@news.onet.pl...

    > Co mam teraz robic ??
    > Bede jutro jechal do tego serwisu dowiedziec sie cos wiecej
    > dlaczego TRYG odmowil wyplaty odszkodowania ktore mi sie
    > bez watpienia nalezy.
    > Wydaje mi sie ze nie pozostanie mi nic innego jak zaplacic
    > serwisowi a pozniej walke z TRYGIEM o odszkodowanie.

    To zależy od tego, co miałeś w umowie z warsztatem wpisane. Bo jak
    zgodzili się na zwolnienie Cię z długu na rzecz ubezpieczyciela, to mają
    pecha. Ale najpierw ustal, czemu TRYG nie wypłaca i wezwij go na piśmie
    do przekazania wypłaty wraz z odsetkami ustawowymi za zwłokę
    zastrzegając, że wypłacone pieniądze pierwszej kolejności zaliczasz na
    odsetki. Czasem pomaga.