  • Data: 2006-11-28 16:07:12
    Temat: Re: Problem z odebraniem nadpłaconego czynszu
    Od: "vant" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw odpowiem Olgierdowi

    >Nie, nie przeczytałem, cytujesz w taki sposób, że się nie da do
    >niczego odnieść. (CYTAT DLA CZYTAJĄCYCH INACZEJ)

    Trochę dziwne wydaje mi się cytowanie samego siebie, ale jeśli ktoś
    czyta wątek od środka to tak to później wygląda.

    Teraz odpowiedź dla nudzącej się bardzo Angie

    > ja sie zastanawiam czemu ktos przez 1.5 mca suszy ludziom dupe o to samo
    >zamiast odzalowac 50-100zl i isc do radcy prawnego aby wreszcie ruszyc ze
    >sprawa? Na pierwszy post odpisal ci Robert i to zlales, na drugi juz nikomu
    >sie nie chcialo. uwazasz ze do3x sztuka?:-)

    Gdybyś przeczytała mojego posta do końca wiedziałabyś, że tym
    razem pytałem o coś całkowicie innego niż w pierwszych. Ale ty
    potrafisz tylko krytykować .....