  • Data: 2005-10-04 10:00:23
    Temat: Re: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje.
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Były takie propozycje,były propozycje zmiany numeru (ojca),ale on sie nie
    > zgadza,bo "co go to obchodzi" - mówi będąc pod pantoflem matki.

    jesli jego to nie obchodzi to co ja to obchodzi, to w koncu jego problem :)
    w koncu ona z nim (tym kolesiem) kontaktow juz nie utrzymuje

    > Dziewczyna miała zmieniany numer wiele razy,bywało że nawet 3x w miesiącu!
    > Niestety,nawet jakby zmienic numer ojcu,to i tak pozostaje numer
    > domowy,który ten koleś też zna.

    numer domowy mozna zmienic, jednak jesli koles jest tak tepy i
    upierdliwy, pozostaje tylko rozwiazanie prawne

    doniesienie na policje o nekaniu, najlepiej niech wszyscy domownicy je
    odpisza i niech z pacjentem zrobia porzadek