  • Data: 2006-04-04 07:38:38
    Temat: Re: Problem z kupujacym
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    > kupujacy moze od umowy odstapic albo zadac naprawienia szkody
    > w tym przypdku cala szkoda to 24,50 zł /oczywiscie zakladam ,ze na aukcji
    za
    > tyle zostal wylicytowany towar/

    zaczynając od początku, czy licytacja przedmiotu na aukji internetowej
    jest prawnym zawarciem umowy pomiedzy sprzedającym a kupujacym ?

    czy kupujący mógłby próbować udowodnić, że z powodu niewywiązania
    się sprzedającego poniósł straty w firmie itp. na większą kwotę
    i mógłby obciążyć nimi sprzedającego ?

    no i sprawa ostatnia, czy sądzisz że sprawa o 24,5 może trafić do sądu ?
    przecież koszt przejazdu jednego z kontrahentów będzie znacznie większy
    nie mówiąc o kosztach procesu, nie jestem prawnikiem dlatego pytam,
    ale czy wniesienie sprawy przez kupujacego nie byłoby dowodem na
    jego problemy ze zdrowiem psychicznym (oczywiście dostał swoje 24,5) ?

    a może takie sprawy ląduja jednak w sądach ?