  • Data: 2007-11-30 06:36:46
    Temat: Re: Problem z kontrolerem biletow.
    Od: Paweł Wenta <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Gratuluje odwagi oddania dowodu w obce rece.
    > Mozesz sie spodziewac kredytu w banku do splacenia i rachunkow za komórki.
    >
    > pozdrawiam

    Nastepnego dnia (w poniedzialek) prewencyjnie poszedlem na komisariat
    policji powiedziec o calej sytuacji. Pan policjant bardziej byl po
    stronie kotrolera. Opierajac sie na ogolnoprzyjetej niecheci
    spoleczenstwa do kontrolerow stwierdzil ze krece, i chce sie wymigac od
    placenia (kiedy ja wcale nie mam zamiaru sie od niczego migac - jechalem
    na gape, place mandat). Po moich wyjasnieniach powiedzial ze wpisze mnie
    do ksiazki, do ktorej wpisuje wszystkie telefony i zgloszenia (abym mial
    podkladke w razie "wałków" na dowod - nie wiem jak ta ksiazka sie
    nazywa). Napisal tam, ze pouczyl mnie zeby nie dawac nikomu dowodu
    osobistego. Powiedział ze taka podkladka wystarczy.

    Wczoraj (czwartek) kiedy w firmie dowiedzialem sie ze kontroler napewno
    nie przyniosl dowodu, zadzwonilem do banku i zastrzeglem dowod. Coprawda
    minely 4 dni od zajscia, i potencjalnie ktos juz mogl nakrecic na nim
    "walek" ale mam nadzieje, ze tak sie nie stalo.

    Generalnie tak jak napisal Jotte w innym watku sprawa jest raczej
    przesrana (bylem sam, zadnego monitoringu w kolejce, ani na stacjach) i
    potraktuje to jako lekcje zycia.

    Dziekuje za wszystkie opinie.

    --
    Paweł Wenta