  • Data: 2007-11-30 21:17:03
    Temat: Re: Problem z kontrolerem biletow.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Samotnik napisał(a) :
    > Ech... Dzisiaj jakiś wysyp 'specjalistów' na tej grupie.

    :-)
    To nie jest zamknięte forum prawników, ani darmowa poradnia,
    tylko grupa dyskusyjna dla wszystkich.

    > Co jeden post, to
    > weselszy.

    Cieszę się, że poprawiłem Tobie humor :-)

    > Pogooglaj za "MIG-DZ"

    Dzięki. Hmmm... jakoś ta informacja mnie ominęła na tej grupie.
    Pozostaje też kwestia formalna. Czy coś grozi osobie przyjmującej
    zgłoszenie za niewpisanie do MIG-DZ? W goglach znalazłem takie
    stwierdzenie:
    "Jak bedziesz zglaszac utrate dowodu wyraznie popros o wpisanie
    go do bazy MIG-DZ, czasami osobo przyjmujacym nie chce sie tego
    robic."
    Jakie konsekwencje poniesie klient przez takie lekceważenie
    obowiązków przez pracownika (banku?)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B