eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancją.Re: Problem z gwarancją.
  • Data: 2005-01-14 16:00:42
    Temat: Re: Problem z gwarancją.
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    news:cs6c26$jhp$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
    > Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
    > powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
    > naprawy dokonać w ramach gwarancji.
    > Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
    > skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
    > od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?

    owszem, o ile tak stanowią warunki gwarancji zamieszczone na dokumencie
    gwarancyjnym.
    p.
    W.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1