eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancją. › Problem z gwarancją.
  • Data: 2005-01-13 17:44:56
    Temat: Problem z gwarancją.
    Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
    Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
    powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
    naprawy dokonać w ramach gwarancji.
    Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
    skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
    od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?

    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1