  • Data: 2006-05-18 21:21:22
    Temat: Re: Problem z UPC
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Nigdzie nic takiego nie napisałem, polecałem tylko nieuświadomionym
    > lekturę kodeksu cywilnego i ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

    pozwól że zacytuję twoje słowa - drugi post z tego wątku:

    "Mogą Cię w dupę pocałować.
    Nie ma czegoś takiego jak kara umowna.
    Jeżeli w umowie nie było podanej kwoty ULGI z tytułu długiego czasu
    podpisania umowy to mogą se ... wiesz co :)

    pozdrawiam
    Arek "

    Zwracam uwagę na zdanie "Nie ma czegoś takiego jak kara umowna".

    [...]
    > A co? Tak trudno wykręcić numer i zapytać ? Niech ludki tam pracujące
    > poczują sensowność swojego zatrudnienia.

    A co, tak trudno podać źródła rewelacji którymi raczysz grono
    czytelników p.s.p?.

    p. m.