  • Data: 2011-08-08 09:11:05
    Temat: Re: Problem z Paypal, EU
    Od: Swierszcz <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 10:24, zly pisze:
    > Mam sobie konto. Jakiś czas temu usunąłem kartę kredytową i najpierw
    > przelewam kasę na PP, a potem robię zakup. No i w momencie kiedy na konto
    > wpłynęło ponad 2500EUR, nałożyli mi ograniczenia, bo jeden z adresów jest
    > niepotwierdzony. Życzą sobie jakichś dokumentów typu faktury za prąd na
    > mnie na ten adres etc. Nie mam takich dokumentów i mieć nie zamierza. Z
    > tego adresu jest mi wygodniej odbierać przesyłki i tyle. Dodam, że
    > wszystkie wpływy na konto były ode mnie.
    > Do nich to nie dociera. UE nakłada na nich obowiązki.
> [...]

    nigdy nie wplacalem sam sobie pieniedzy na konto paypal, zawsze
    korzystalem z normalnej karty bankomatowej. Jak ktos obcy wplaca to
    zawsze na stronie glownej po zalogowaniu jest przycisk 'dokonaj zwrotu
    pieniedzy', nie ma go tym razem?
    Tez mialem ten problem co ty, wyslalem im poprostu rachunek za telefon i
    zaakceptowali. Procedura jest stosowana przy obrocie na koncie wiekszym
    niz 10 000zl rocznie, niby zabezpiecza przed praniem brudnych pieniedzy.