eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z Paypal, EURe: Problem z Paypal, EU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: Swierszcz <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Paypal, EU
    Date: Mon, 08 Aug 2011 11:11:05 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 23
    Message-ID: <j1o975$p0p$1@news.dialog.net.pl>
    References: <2...@p...fixed>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-160-189.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1312794661 25625 87.105.160.189 (8 Aug 2011 09:11:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:11:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <2...@p...fixed>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685189
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 10:24, zly pisze:
    > Mam sobie konto. Jakiś czas temu usunąłem kartę kredytową i najpierw
    > przelewam kasę na PP, a potem robię zakup. No i w momencie kiedy na konto
    > wpłynęło ponad 2500EUR, nałożyli mi ograniczenia, bo jeden z adresów jest
    > niepotwierdzony. Życzą sobie jakichś dokumentów typu faktury za prąd na
    > mnie na ten adres etc. Nie mam takich dokumentów i mieć nie zamierza. Z
    > tego adresu jest mi wygodniej odbierać przesyłki i tyle. Dodam, że
    > wszystkie wpływy na konto były ode mnie.
    > Do nich to nie dociera. UE nakłada na nich obowiązki.
    > Kopać z koniem się nie będę, usunąłem ten dodatkowy adres i zobaczymy.
    > Pytanie. Czy mają prawo zablokować moje pieniądze i odmówić mi ich wypłaty?
    > Czy mogą jako warunek stawiać wysyłanie jakichś durnych papierów które o
    > ile wiem nie mają żadnego umocowania w naszym prawie?
    > Oczywiście konto jest potwierdzone, zatwierdzone, mają skany mojego DO i
    > inne takie co tam kiedyś były potrzebne.

    nigdy nie wplacalem sam sobie pieniedzy na konto paypal, zawsze
    korzystalem z normalnej karty bankomatowej. Jak ktos obcy wplaca to
    zawsze na stronie glownej po zalogowaniu jest przycisk 'dokonaj zwrotu
    pieniedzy', nie ma go tym razem?
    Tez mialem ten problem co ty, wyslalem im poprostu rachunek za telefon i
    zaakceptowali. Procedura jest stosowana przy obrocie na koncie wiekszym
    niz 10 000zl rocznie, niby zabezpiecza przed praniem brudnych pieniedzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1