  • Data: 2007-03-19 09:16:29
    Temat: Re: Problem w przedszkolu
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-03-2007 o 09:48:41 aGAf <f...@w...nospam.pl> napisał(a):

    > Napisa?em do niej pismo z zapytaniem na jakiej podstawie prawnej
    > zabrania mi
    > widzenia mojego syna. Odpowiedz by?a taka ze ona nie ?amie prawa i ze
    > poprawnie interpretuje wyrok.

    To nie ona jest od interpretowania. Wyrok, najprawdopodovniej, nic tez nie
    mowi tez o mozliwosci odbierania dziecka przez matke. Moze przekaz to jej?

    Albo przyjdz ktoryms razem odebrac syna. Jesli przedszkolanka zabroni
    zabrac, zadzwon na policje i powiedz,ze jakas szalona baba przetrzymuje
    bezprawnie i wbrew Twojej woli malego synka.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.