  • Data: 2003-11-10 23:08:08
    Temat: Re: Problem [mieszkanie]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Nov 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ > Robercie, powoli.
    >+ > Mowa o przypadku że "nie płaci", tak ?
    >+ > Kradzież powiadasz ? Taka legalna kradzież nazywa się wg K.C.
    >+ > "prawem zastawu" :)
    >+
    >+ Ale prawo zastawu musi zabezpieczać istniejące zobowiązanie.

    No: "nie płaci".

    >+ Po za tym,
    >+ dokąd ja to mieszkanei wynajmuję, to tamten gość bez mojej zgody wejść tu
    >+ nie moze, bo jak wejdzie,

    Toż pisałem że "włamanie" (lub "coś podobnego") trudniej
    obronić. Przynajmniej dopóki umowa nie jest zgodnie z regułami
    sztuki wypowiedziana :]
    Czepiałem się *wyłącznie* owej "kradzieży" - i nadal protestuję :)
    Na pewno ma prawo czatować za drzwiami i pilnować żeby nic
    nie wynosili ;) !
    [...]
    >+ > Gorsza sprawa z włamaniem: bo umowa najmu musiałaby być chyba

    No właśnie.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)