  • Data: 2006-11-27 01:36:10
    Temat: Re: Próba wymuszenia-Pomocy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ARO wrote:

    > domu (na wsi zresztą) i nic nie wykryłem. Oddałem go nawet do serwisu dostawcy
    > od którego brałem części i też nic nie stwierdził. System oczywiście nielegalny
    > jest tam zainstalowany. W karcie gwarancyjnej jest wyraźnie napisane że dostawca

    No to donosik i problem znika ;->

    [ciach]

    > sprawa wygląda tak : Pani chce oddac kompa do innego serwisu i obciążyc mnie
    > kosztami. Pytanie czy może tak zrobic i czy ja mogę np. w celu sprawdzenia u

    Musiałaby udać się do sądu i bezspornie udowodnić, że sprzęt był wadliwy
    lub popsuł się "sam z siebie" w okresie gwarancji. Wtedy teoretycznie
    owszem mogłaby coś tam nabruździć. Jeśli to oprogramowanie nawala a
    sprzęt jest OK (albo został uszkodzony przez wadliwe
    zasilanie/użytkowanie), to może ci nagwizdać.

    > niej instalacji elektrycznej która może byc powodem złego działania kompa wezwac
    > elektryka do wykonania pomiarów instalacji i obciążyc ją kosztami tych pomiarów.

    ROTFL

    Wzywać elektryka do _jej_ lokalu? A jak wejdziesz? Włamanie? ;->