  • Data: 2006-11-13 07:57:23
    Temat: Re: Próba wyłudzenia - bank internetowy
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur" <s...@r...pbz> wrote in message
    news:1s14353bra0lc.wnq97pjd93dh$.dlg@40tude.net...

    > Robert: wątpię by "byle leszcz" był w stanie przekierować delegację
    > domeny!!!
    > Subdomeny już "prędzej" - ale primo to domena jest nadrzędna.
    > Wątpię by domorosłemu leszczowi się to udało.

    Prymitywnie proste.
    1. Wystarczy dopisać jedną linijkę do pliku hosts.
    To akurat nie stanowi żadnego problemu, bo jak do tej pory to widziałem
    tylko jednego użytkownika, który nie pracuje z uprawnieniami admina na
    windowsie.

    2a. Wystarczy mieć lewego admina.
    O ile mogę pojąć, że w tepsie serwery dns są strzeżone i to nieźle, o tyle
    co do jakości osiedlowych sieci mam duże zastrzeżenia.
    Większość z nich przydziela dynamiczny adres IP i łącznie z nim podrzucają
    adresy lokalnych serwerów dns.

    2b. lewy admin ciąg dalszy.
    tablicę rutingu na osiedlowym ruterze też można bez problemu zmienić.

    W każdym przypadku wpisując adres w przeglądarce wylądujesz nie tam gdzie
    chciałeś.

    Oczywiście protokół https: powinien zakrzyczyć, ale trzeba się przyjrzeć
    certyfikatowi. A znasz kogoś, kto to w ogóle robi?