  • Data: 2016-11-28 20:03:44
    Temat: Re: Prezent
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Ostatnio widziałem jakiś filmik jak to punkt Inpost'u odmawia wydania
    > korespondencji sądowej, ale mi umknął adres. Dokładniej kioskarz wyrzuca
    > przez okienko na ziemię dowód osoby która po korespondencję przyszła.

    InPost chyba już nie doręcza korespondencji sądowej.
    ---
    I co z tego ? Film pewnie był z czasu jak doręczał. Czy jak w punkcie PP tak
    się zdarzy to będzie to coś istotnie innego ?

    Po za tym
    wyrzucanie dowodu o niczym nie świadczy.
    ---
    O niczym nie świadczy, świadczy o czymś.

    Koniecznie by się trzeba
    dowiedzieć, czemu nie chciał wydać tej korespondencji.
    ---
    A co za różnica ? Nawet gdyby to była hipotetyczna sytuacja a nie fakt to
    chyba jasne jest, że może mieć miejsce.

    > teraz ... jak Ty w takiej sytuacji postąpisz ? Nie wiesz co przyszło,
    > czyli doręczenie zastępcze będzie i co zrobisz ? Jak zadzwonisz po
    > policję to właśnie zostaniesz oskarżony o bezpodstawne wezwanie. Moim
    > zdaniem, g.. wiesz i dlatego tak sobie piszesz.

    Ukrywanie korespondencji jest akurat przestępstwem, więc wzywanie
    Policji jest całkiem na miejscu - o ile osoba odbierająca była do tego
    uprawniona.
    ---
    No patrz, a te ścierwa oskarżyły mnie o nieuzasadnione wezwanie. :-)