eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania prokuratorami? › Re: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania prokuratorami?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Premier D. Tusk (PO) dymisjonuje za brak ręcznego sterowania
    prokuratorami?
    Date: Mon, 10 Jun 2024 13:59:24 +0200

    On Fri, 7 Jun 2024 22:51:51 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Prócz takich drzwi są jeszcze otwarte bramy:)
    > https://www.youtube.com/watch?v=cobZl0n2m8A&t=17s
    >
    > A w PL widać podkopy pod murem.
    >
    > Ja tam jestem przeciwny murom bo to tylko konsekwencja działań i
    > przepalona kasa. Ale pisy z peło niech se budują.

    No ale jak proponujesz sie bronić?
    Pole minowe?

    > Albo te linie umocnień, tym razem Donoska linia mażinota za 10 mld,
    > hitla posłał na linię mażinota szybowce z garstką komandosów, zajęli to
    > to w dzień, bo szybowcem szlo wylądować tam gdzie samolot nie wyląduje,
    > do tego po cichu.

    To Belgii było.
    Linie Maginota Niemcy obeszli własnie przez Belgię.
    Za mała była.

    Tu zastrzezenie mam raczej takie, że linię trzeba by obsadzic.
    Cały czas, i tak przez 50 lat :-)
    Nieobsadzoną przy granicy, Rosjanie przejadą w 10 minut, i tyle jej
    przydatnosci. Musiałaby być gdzieś daleko.

    > I ostatnio do usiech przyczłapało 6 czy 8 mln ludków:)

    A bez tego byłoby 30 mln ?

    J.