  • Data: 2010-08-31 08:13:21
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

    > Nic mi się nie pomieszało BAranie.

    Owszem, pomieszało Ci się. Premia uznaniowa nie jest wliczana do
    wynagrodzenia urlopowego.
    Najpierw sobie przypomnij, czy przysługiwała Ci uznaniowa czy może jednak
    regulaminowa, a potem dopiero pisz.

    > Wiem bo szukałam, bo byłam w podobnej sytuacji:
    > w miesiącu wypowiedzenia byłam cały czas na urlopie
    > i dostałam zapłątę tylko gołą pensję, co było niezgodne z prawem.

    Jeśli niezgodnie z prawem, to najwyraźniej nie chodziło o uznaniówkę, więc
    wróć do tego, co Ci napisałem na początku.

    K.