eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu towaru › Re: Prawo zwrotu towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michał Wilk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu towaru
    Date: Thu, 6 Jul 2006 09:42:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <e8iess$fcu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e8ie0r$ifv$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: aclt231.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1152171740 15774 83.10.121.231 (6 Jul 2006 07:42:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jul 2006 07:42:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: micwilk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399355
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co o tym wszystkim sadzicie? Czy mam prawo zwrocic ten towar sprzedawcy?
    > Jak argumentowac/czy wogole argumentowac? Istnieje cos takiego w prawie
    > konsumenckim jak zwrot towaru bez podania przyczyny w ciagu ilus tam dni
    > od zakupu?

    W tym wypadku - nie, natomiast Ty masz przyczyne - niezgodnosc towaru z
    umowa - pod tym haslem poszukaj po archiwum;-) Jesli tylko towar sprzedany
    Ci byl jako nowy, bez zadnych wad (poza tym zakurzeniem) to mozesz sie
    postarac o wymiane na inny. Sprzedawca pewno bedzie sie bronil, ze to nie
    byla wada ukryta, a Ty mogles ja (oceniajac rozsadnie) zauwazyc przy
    zakupie. Ty za to mozesz ew. wtedy podniesc, ze to bylo tuz przed
    zamknieciem itd. Mysle, ze nie powinni robic problemow.

    Pozdrawiam,
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1