  • Data: 2006-07-06 11:06:30
    Temat: Re: Prawo zwrotu towaru
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wilk napisał(a):

    > No wiec negocjuj taka opcje. Jesli sie sprzedawca nie zgodzi - no to wtedy
    > odstapienie od umowy i kupisz sobie pokrowiec w innym sklepie. Jesli beda z
    > tym nadal problemy to zloz reklamacje na pismie z odpowiednim zadaniem (albo
    > popros o potwierdzenie przyjecia takiej reklamacji albo wyslij poleconym za
    > zwrotnym potwierdzeniem odbioru). I czekaj na odpowiedz, albo na uplyw 14
    > dni:)

    Ogladalem sobie stronke producenta tych pokrowcow (niemiecki Rockbag) i
    z ilustracji wynika jasno:
    egzemplarz, ktory mnie sprzedano to model RB 20505 B Deluxe Line, na
    fakturze zas zakupilem model wyzszy tj. RB 20605 B Premium Line Plus.
    I co teraz proponujesz? :) Wychodzi na to, ze centralnie zrobiono mnie w
    konia - stad taka cena...

    > Moze rozwaz drugi bas - jeden na proby, drugi do cwiczen. Ja o tym mysle za
    > kazdym razem, jak mam znosic perke do samochodu i potem to wszystko
    > rozkladac:)

    Bo palkerzy maja prze***ne pod tym wzgledem. :) Pomysl o jakims zestawie
    triggerow i module - do tego wystarczy najtanszy polmuz i te naciagi
    siatkowe - zakladasz sluchawki i grasz w domu! ;)
    A u mnie bas bedzie - ale najpierw uskladac musze co najmniej 5k zl na
    Stingraya 5. ;)

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.